Behöver skriva av mig.

Asså helt fucking seriöst vem tror du att du är? Kallar dig själv "Robin" och Jennifer. Du är bara så äckligt patetisk. Skaffa dig ba ett liv. Kolla dig själv i spegeln en gång du ser ut som jag kan inte ens förklara det med ord. Asså din skabbråtta. Lagg ba ner med kajalen runt dina äckliga ögon de gör dig bara fulare och du ser för fan förjävlig ut. HAHA första gången jag såg dig på en bild jag ba hon va ju söt sen jag såg en till blev du fulare tillslut när jag såg dig irl du såg ut som en kloakråtta. Aldrig sett något skabbigare. Ville ba gå fram och spotta i ditt ansikte. Omg jag skämdes att du stod så nära mig. Rikigt pinsamt ful är du. Och snälla inse att alla är falska mot dig och alla ba hatar dig. OMG. Asså vill gråta för din skull du är det fulaste jag sett i mina 16 år.
Asså herregud ska du komma och säga sånt om MIN pojkvän snälla säg det från dig och spela inte att du är någon annan. Både jag och han vet vem du är och du kommer snart få en fet box. Du är så jävla hatad fattar du inte det själv. Och behöver inet hålla koll på min kille han är som sagt min kille och inte min son. och du är nog den sista som ska säga sånt. Och han älskar mig och jag honom så sug din skabbråtta. Du gillar ju suga har jag hört ;)
så dra åt helvete bara.
du är bara billig och äcklig.

Kommentarer
Postat av: Zarah

tack! :)

2011-08-23 @ 17:21:42
URL: http://zarahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0