Frölunda!

Hej igen!
Jag och Nea drar oss snart mot Frölunda, jag ska hem och byta kläder och säga hej till mammsen min. :) Och sen ska vi träffa Nea's pojkvän och kolla om Nea's pengar har kommit in. Har dem de, så ska vi köpa alkohol idag, så vi har tills imorgon! Vi tänkte dricka sista gången innan skolan börjar. Vi börjar på Måndag. :) Så det är ju rätt nice faktiskt!
För första gången så längtar jag tills skolan börjar. Nya vänner, ny skola och helt annan utbildning! :) Och sen ska jag ju gå med Nea också, det är ännu roligare! :D Vi ska börja på ett gymnasium som heter Realgymnasiet, där ska vi läsa Hund. Varför vi valde det, är för både vi är så jäkla djurkära! Speciellt hund! Så nu ska vi utbilda oss till någonting inom vår hobby! För mig blir det nog hundförare för polisen, vaktbolag eller tull. :D



Jaja, nog om det! Nu ska jag börja göra mig iordning så vi kan åka, skriver mer sen!
Förresten, jag man mobilblogga medans vi är borta! :D

xoxo Fia.♥

Kommentarer
Postat av: - bbella huuynh ::

sv:

tack du :)

2011-08-18 @ 16:27:52
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0