home sweet home!

Precis kommit hem efter mycket vandrande.
Först sprang jag till bussen imorse sen från bussen till Bentleys dagis sen till bussen igen och sen gick vi mellan bussar fram o tillbaka. sen Åkte vi till Torslanda igen precis breve hunddagiset för våran lärare har sin agility "hage" där. sen tillbaka till skolan i stan sen till slottsskogen sen hämtade Fredrik mig och Olivia så åkte vi och hämtade min hund och sen till ett ställa där dom hämtar byggmaterial. Sen kom Johan och Robban då drog jag hem för var så jävla trött. Så nu sitter jag och har ätit frusta hallon med vanilj yoghurt och ett knäckebröd till mellanmål! :)
Hur mätt som heeeeelt så ska äta ba lita hallon hihi (a)
Senare kommer Johan hit och nanar här! <3 min bebbiiisssss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0