Jättetrött hund<3

Va precis och hämtade Bentley påvägen hem, han har nog varit ute hela dagen han tvär decka på bussen haha sötnos<3 men nu ska jag hem och hämta massa saker mamma hade köpt till johan hans mamma och fia. Sen rör jag mig mot flatås :-) och i skolan fick vi nytt schema eller ändrat rättare sagt så hela denna terminen är vi lediga så fredagar! Fett gött :d och vi får ändå fullt studiebidrag så jävla soft. Och en halvtimmas längre på torsdagar men det är det värt. Och ni ska bara se hon som sitter bredvid mig! Aldrig sett så fint hår och en så söt människa med sån fin stil! Omg! :-o höhö.. Men kommer bilder ikväll på mina stuffs :-) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0