Kan inte somna!

Jag kan verkligen inte somna! Tror det är för jag tänker på skolan så mycket. Jag har lixom och suttit och sminkat mig skit roligt, gosat med kaninen, kollat på tv, varit ute och rökt och suttit vid datan. VARFÖR ÄR JAG INTE TRÖTT?! Jag gillar inte alls det, för risken är att jag inte kommer upp imorgon, det lär ni märka om det kommer ett inlägg innan klockan 12.00 imorgon.
Ska nog lägga mig med hörlurarna och lyssna på avslappnande musik, det brukar fungera faktiskt!

Minst ett inlägg måste upp imorgon innan jag åker till skolan, gör det inte det så kommer jag sluta blogga! Ni har mitt ord, nu är det bara för mig att slutföra de. ;)

Vi hörs imorgon! Jag bör nog säga senare..



xoxo Fia.♥

Kommentarer
Postat av: dite

haha,det är inte så många som är med hittills heller så det är bara och komma på en motviering och vara med :D

2011-08-22 @ 06:48:34
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0