Nu är jag hemma igen! (:

Känns som det är en grym skola och lärararna verkar nice!
Jag, Sophia och Olivia ska ju gå hund linje och så finns det även djurvård och dom har slagit ihop våra klasser så vi är lika många som en vanlig klass. sen har häst en egen klass, vi var inte många som gick hund, men det var jätte många som gick häst haha :o och alla i hund/djurvård rider typ i ba jahaja typ.
Och idag var det ju första dagen för Bentley på sitt hunddagis! Allting hade gått jätte bra och verkade som han trivdes bra där så nu har han en garanterad plats och ska vara där hela dagarna typ, det var litet och mysigt och jättebra med bussbindelse! Så var det fina vägar att promenera på. Så det blir greeeeaaat för honom! :D
Men nu ska jag gå och ta mig en rostad macka, pusspåer söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0