Shalala

Sitter på vagnen påväg hem har varit hos älsklingen en liten stund, fick mysa med honom en stund. Jag behövde det <3 gossi killen min. Och lämnade stuffs till fia, johan och johans mor. Vet ni förresten vad jag hatas med att åka spårvagn och buss? När folk glor och inte kan sluta! Så man verkligen får säga till dom och fråga vafan dom vill typ. Asså jag hatar det av heeeela mitt hjärta. Åh damp asså. Men bloggar mer när jag kommit hem och duschat och torkat/plattat håret för då ska jag använda min laptop för första gången på typ två månader. Omg saknat den grovt, då kommer även bilder :d va ett tag sen höhö <3 Men puss på er så länge söta läsare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0