D: :D?

Ska man vara glad eller ledsen för min träningsvärk asså.. Den är gött för man vet ju att man gjort något nyttigt för kroppen men fyf*n va ont jag har. Speciellt i mina vader. Dom verkligen svider grovt.
Men idag ska jag röra mig till sportlife backaplan och träna mera, tränar själv idag vilket är gött. Får mer gjort bortsett från när jag är med Jimmy då får jag för mycket gjort haha. Ne men så gött att vara själv om man inte ska träna stenhårt, då vill jag alltid ha med Jimmy han är som min personliga tränare. :D Gött med en sån ^^
Sitter hela dagarna och taggar till träningen. Och igår körde jag stenhårt maxade verkligen, sen idag idrott i skolan hade basket vilket betyder att man rör sig myyyycket, så dog efter det och snart träna, jag är såååå bra! :D Go me, go me, go me! :D

min framtid (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0