hehehe..

Inte bloggar på 100 år känns det som! Fast det är bara ett par dagar, och det är för jag verkligen inte orkat sitta vid datan någonting! Och inte haft några pengar på mobilen. (a)
Menmen här är jag igen!
kan börja med att jag har sån sjuk träningsvärk efter igår på idrotten! vi hade typ styrketräning fast roligare variant! Vi ba åh kul men var tvääär jobbigt så jag och Olivia bad om stretching vilket vi fick av läraren! Tack och lov för det annars hade jag inte kommit upp ur sängen idag, har ont i mage, lår, vader, armar och lite i armarna. (y) tack för det världens snyggaste idrottslärare ;) höhö..
men ska göra mig iording om typ en timme sen blire åka ut och ha hund fast kunde inte ha men Bentley han hade dött av kylan.. Sen efter skolan blir de hem sen åka och gymma! Göööötttttttt <3


Fett nyttig frukost! <3 ska börja med sån här varje morgon nu när jag tränar,
havregrynsgröt med lingonsylt, en banan och en liten kopp kaffe utan socker.
Fan va nyttig jag är ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0