jävla fattiglapp.

Skulle visa Olivia en tjej hur jävla ful människan är, för vi satt och slog vad om en grejj, så jag ba men kolla denna då och hittade en bild på när hennes kompis har på sig mina kläder. Asså kul liksom, nu måste dom slängas och det var min bästa tröja jag ägde typ och skorna var ingångna så dom satt perfekt, men det är ju ba och slänga skiten.. Kul -.-
Och till fula tjejers vänner, snälla skaffa era egna kläder, de är ba pinsamt. Bra att tröjjan är ollad 10 ggr om :)
Och är ju mindre än henne som man ser så hoppas den inte är jätte förstor..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar om Albins ägare tycker att det är ok att hon slänger upp vem som helst?

2011-10-22 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0