just chilling,

i älsklingens säng! Älskar hans säng den är så jävla gooo! Fast vi har tillsammans gjort att hans säng ben inte är lika stadiga.... HAHAHA :o
Idag efter skolan drog jag hem för jag sulle hämta stuffs eftersom jag ska nana här inatt, sen kilade jag in till stan och mötte upp Hannah, Lois, Dilena och Marcus. Saknat dem så det gjort ont i mig. Var så skönt och få träffa dem igen! Mina gullekycklingar <3 Sen rörde sig alla förutom Hannah så vi satt på korsvägen och bara tjötade om minnen och saker som hämt bara snacka skit saker med varandra, i love that <3
Sen åkte jag raka vägen till min saknade pojke! Vi käkade tillsammans och sen bara myste vi ihop i sängen. Vi var ute en sväng i kylan och träffade Robban och en sjukt go kompis till honom, hon var azuum! :D
men ska lugga lite nu pussssss <3

Kommentarer
Postat av: hani

puss gurkislinnea!

2011-10-14 @ 00:20:07
URL: http://haniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0