kan inte sova..

Så varför inte blogga? :D
Är hungrig och måste kissa men orkar inte gå så långt.. okej omdet hade varit en meter men nu snackar vi tre-fyra... Haha men skit i det nu, i skolan idag fick vi våra arbetskläder och var i slottsskogen. Jag och Emma fick göra hela hönshuset, det var inte´så hemskt som det låter var lätt och snabbt gjort! Sen övertala vi han som jobbade där att få ta en hel spån bal, han ba ta två tredjedelar, jag ba men det är ju lättare med en hel? han ba ne spara lite, jag ba snääääälllaaa en hel tänk va mysigt fåglarna får det, han ba okej då släng ut hela jag och emma typ ba tjohooo sen hade vi skitkul och gick runt och sparka i allt spån ^^
Alla andra fick göra hjortarna och sen gjorde alla fåren tillsammans, fett kul haha :D
Wellwell ska försöka sova nuue, puss på er!

från häromdagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0