This is what i'm made of.

Sitter i köket ny duschad och mysig. Var och solade idag igen hehe.. Men kan inte sola på ett par dagar nu för fått utslag som kliar och när jag kliar gör det ont och svider :( så måste sola mindre... Men ska träna imorgon för första gången på typ fyra dagar?! Är så jävla glad för det, min värk i vaderna har gått bort för bombade med tigerbalsam igår så det hjälpte faktiskt. Wellwell Var och köpte fina tunnlar efter skolan (: Tar fem minuter till Tribe höhö. Men ska vänta på mamma och sen ska jag sova! Har praktik imorgon och sen ska jag spendera resten av dagen med min underbara pojke! <3

Dom är väldigt små så kommer en bil också på en stor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0