YAY, nu ska jag bli smal!

Igår åkte jag och mamma till Backaplan och köpte gym kort på sportlife, sen drog jag och Olivia till Frölunda och köpte hennes där sen gick vi in och tog löpbandet en halvtimma! Vi gick hälften och sprang hälften. Och liten stund uppför. Det var så jävla gött, asså känslan när man sprang där var helt fantastisk. Och vi hade ju träningsvärk sen i måndags så vi ba ah men vi cyklar efteråt! :D sen när vi hade sprungit vi ba eh ne..
Förbrännde 235 kcal, vilket låter sjukt lite på en halv timme, men jag är jävligt glad för det och det är inte lite (:
Och har ingen träningsvärk så är sjuuukt peppad till idag igen! Och idag ska jimmy med och hjälpa oss och peppa oss :D YAY <3
När jag kom hem och sa till mamma hur nice det var hon ba jag vill med och Johan är också lite inne på't så vem vet snart får man med en hel liga på att träna, GÖÖÖTT! :D <3

Men idag blir uppvärmningen på löpbandet med wheight loss program :D puss bloggar kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0