You can't break a broken heart..

Hej!
Det var ett bra tag sedan, men jag har varken dator eller internet nu. Min data laddare slutade bara fungera av någon konstig anledning.. Så det ska inhandlas så fort pengarna kommer in!
Just nu sitter jag i skolan med Olivia, och jag har en data i knät så ville passa på att infomera er varför det inte har varit någon uppdatering från mig. :)
Det har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist, eller jo! En grej! Jag har fått jobb! :D Och det bästa är att jag jobbar hemifrån. :D Så jävla nice, så nu kommer jag inte behöva leva på någon tusenlapp varje månad, utan några tusenlappar ist! Det behövs som ungdom. ;) Men får bara hoppas att skolan inte tar för mycket tid, så jag hinner sköta jobbet också..
I helgen händer inte så mycket, kanske ska till ett stall med en hemlig person. Hehe, only Nea knows who.. ;)
Men men, nu vet ni varför det inte är någon uppdatering från min del.

P.S!
Glöm inte komentera massa nu! ♥

xoxo Fia.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0