Brinner det? o.o

Haha jag och Olivia sitter typ en bit bort från klassrummet. Och helt plötsligt hör vi typ något som ringer som ett brandalarm. Vi ba vad fan äre som låter typ? Så kommer alla och ba ut fort lalala vi ba aha? Så vi går ut typ helt chill och sen har det tydligen brunnit på riktigt. Vi ba ojj men var inget allvarligt på så sätt. Vilket var skönt vi fick inte hämta våra saker i klassrummet så det var inte varm ute i typ 30 minuter. :(
Men nu är vi inne igen och vi slutar typ om 10 minuter! Så jävla skönt (:
Så vi ska snart stänga av datorerna och sen rör jag mig till torslanda och hämtar Bentley och sen åker jag hem och ska bara ta det lugnt idag. Sen när mamma kommer hem blire käk sen luffaaaaaaaa i sängen. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0