fixad och klar!

Nu är jag fixad och klar, mamma kom hem för en stund sen med massa mat + alkohol. :) Så idag blir det god middag (thaimat) och lite öl och champange (stavning?) Well well, nu ska jag bara sätta på mig ett par strumpor och sen hjälpa mamma med maten.
Senare ikväll blir det att kolla på Frölunda matchen på Flatås med familjen i guess. :)

Jag är sjukt nöjd med min sminkning idag! Hittade min ögonskuggslåda med vit,grå och svart färg. :)
Fick ingen bra bild på det, men idag har jag:
Masscara
Vit och grå ögonskugga, inte alls mycket, perfekt vardagsskuggning.
Rouge
Kajal

Och på läpparna:
Försvarets Hudsalva

Hörs senare!




Jag ska ta av mig mitt ödlehalsband, glömde det när jag tog bilderna.. :p

xoxo Fia.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0