I JUST NEED SOMBODY TO LOVE.

Hello kära läsare!
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och fixar mig. :) Det var ingen skola idag, riktigt skönt faktiskt!

Ikväll så blir det att ta några öl/cider med Robban, Fredrick och Olivia. :) Har inte druckit på ett tag, så ska bli gött att få i sig lite. ;) Nej, men det ska bli trevligt! Jag väntar på att Robban ska sluta skolan så jag kan möta upp han och lämna pengar till honom. Han är ju min ängel på helger, my alcoholdealer.♥

Jag gjorde naglar hos Jennie i söndags, dem blev jättefina! Dock är dem väldigt korta, men jag trivs bättre i korta än långa och de håller ju längre om dem är kortare. ;)

Nu ska jag fortsätta, hörs senare eller imorgon!


Dem ser helt konstiga ut, men denna bilden får duga.

xoxo Fia.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0