internet igen!

Hejsan!
Nu har jag fått tillbaka mitt internet, så nu kan jag blogga igen!
Sitter i soffan just nu, kom precis ut ur duschen, och vet ni vad? Idag är ingen vanlig dag för det är Tobbe's födelsedag! Min bror Tobias fyller 18 idag, stor pöjk nu! ;)

Så igår så var några av hans vänner hemma hos oss och förfesta innan klockan slog 00.00, då det gick över till den 17de September, och grabbarna var ute på stan snabbare än blixten! Pratade med Tobbe förut när han kom hem, och dem hade haft jävligt kul! Ååh vad jag längtar tills jag fyller 18! Det är ju egentligen inte så långt kvar. :D För att vara exakt så är det faktiskt 1 år och 109 dagar kvar! :D 

Näe, nu ska jag klä på mig och börja göra mig i ordning för dagen, så vi hörs senare! :D


Grattis på din dag käre bror!♥ (Gammal bild, ca 1 år)

xoxo Fia.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0