just like a star.

Hejhej..
Det blev ingen bloggning från mig när jag var på väg till skolan. Var så jäkla trött så glömde av det. :p Men nu så är jag hemma, ska ta och plugga lite matte. Vi har så sjukt mycket matte nu.
Sen blir det att laga mat, hemma gjorda hamburgare står på menyn, mums.. ;)


Johanna om Till odontologen!:
Fin blogg :D

SVAR; Hej Johanna! Tack så jätte mycket, vi blir så glada att få såna komentarer! :D Kram på dig!

MMEELI.SE / rödhåring bohofreak om Just raining and raining..:
Hej! Jag lottar ut ett valfritt stilrent smycke från fashionklicks helt nya kollektion! VAR GÄRNA MED, allt du behöver göra är att kommentera vilket du vill vinna! :D

SVAR; Hej, vad roligt, kanske tar och kikar in sen! ;)



xoxo Fia.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0