Känner mig sleeeeeten.

Riktigt jäkla öh. Det spöregnar ute och är heelt ofixad. Inget smink inget löshår en stor t-shirt och leggins. Hur bajjs äre inte? Vill fixa mig men helt onödigt. Man ser ändå ut som en trollunge när man kommer in efter en promenad med hunden. Så nee inget värt.
Iallafall nopprat mina ögonbry idag och tvättat mitt löshår. Frågan är när dte kan användas igen -.- Det regnar fan heeeeeela tiden och bara fuktigt och äckligt om det inte regnar. Så ne får la bli nästa sommar igen typ -.- :(
Imorgon drar jag & Fia och fixar mina naglar inte gjort det än bara Fia som gjort så imorgon äre min tur om allt går som planerat.
Bilder från kameran.





varför är ni så tråkiga och ba inte kan slänga in en kommentar, gärna länka era bloggar om ni har någon!

Kommentarer
Postat av: hasan

Det finns många som förlora för de inte besöka din blogg :P as fin o vacker du e :) <3

2011-09-12 @ 22:43:31
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av ZIPERALLEN är nu utsedd och finns länkad här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/vinn-valfri-ziperall.html



Nu har jag startat en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke ifrån min egen webbshop :)

Du hittar länken till den tävlingen här: http://vadfanskajagheta.se/2011/september/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

2011-09-12 @ 23:12:54
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Johan

hej jag undrar om du har ngt fel på dina fötter eller bara problem med balansera på första bilden :) tac för mig!

2011-09-12 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0