Kramp!

Va tungen att äta en macka så jag kunde ta mina tabletter. Så har kramp i hela min mage nu :-( vet inte om ni vet det, men så fort jag äter så får jag kramp i magen men brukar försöka ignorera det. Tyvärr funkar det inte alltid. Och om jag inte ens är det minsta hungrig så får jag damp ont eller om jag äter för mycket. Johan brukar typ skaka på huvudet när jag säger det för han tycker jag kallar lite mat mycket och brukar säga jag äter som en bebis! :-( elak är han. Men kan inte hjälpa att min mage inte är vän med mig... Men skit i det nu. Ska försöka sova tror inte det kommer gå så bra men värt ett försök. Liksom kramp och ständig hosta med kanske 1 minuts mellanrum om ens det.. Hmm, kommer gå sådär. Men puss på er och hoppas ni kan somna gott! Natti! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0