Sjukling!

Godmorgon!
Jag har legat i sängen hela dagen med näsdukar och nässpray. :( Är sjuk, får inte i mig någonting att äta heller. Har fått i mitt ett halvt nudelpaket, sen känns det som jag ska spy. :( Och jag som skulle hängt med Jennie idag på en mentalgrej för Gizmo. De skulle kolla hur bra phyke (stavning?) han har och sånt. Men blev sjuk under natten så kände att jag inte orkade. Lika bra att vila upp sig så jag kan göra naglarna imorgon och sen komma iväg till skolan på måndag. :) Som sagt så ska jag och Nea göra naglar imorgon hos Jennie! :D och då får jag chans att träffa min lilla gris Gizmo! Har saknat honom sjukt mycket, även att jag hade han typ för en vecka sen. :P Men han är min prins.♥

Idag kommer det nog inte hända så mycket, med tanke på att jag är sjuk. Blir väl att ligga i sängen och kolla tv hela dagen. :( Ååh vad jag hatar att vara sjuk!!!!
Det lär komma mer uppdatering från mig idag, men jag har inget att blogga om. :( Så blir la bara uppdatering om vad jag gör och hur jag mår. Jag vet att ni bryr er om mig. ;) skämt-o-sido..


En bild på min ninis, Lakris!

xoxo Fia.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0