Tack söta ni!

Postat av: hasan
Det finns många som förlora för de inte besöka din blogg :P as fin o vacker du e :)

svar: Tack Hasan! Gulligt av dig att slänga in en sån uppmuntarande kommentar! :D
sånt gör lilla mig glad! ^^


Postat av: Johan
hej jag undrar om du har ngt fel på dina fötter eller bara problem med balansera på första bilden :) tack för mig!

svar: hahahaha du Johan gjorde min dag! Nope inget fel på mina fötter över huvudtaget och inte balansen heller. Men har en viss vinkel jag sår i för att få med topp till tå + lite runt omkring. Men nejdå inget fel:) folk brukar säga att jag kan gå lite in med fötterna ibland vilket jag inte lagt märke till eller kan säga att jag gör, kanske lite i uppförsbackar men inte annars. Jag anser jag går normalt!
Tack själv du! :D
(inte min pojkvän Johan som skrivit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0