You bloom like a flower in my eyes.

Förlåt för dålig uppdatering från min sida, mitt internet har krånglat lite.
Just nu sitter jag i soffan och kollar på Grey's Anatomy.
Vi fick reda på våra praktikplatser idag, och jag ska praktisera på ett stall som jag aldrig har hört talats om förut. Har ingen aning om vart det ligger eller hur man tar sig dit. Måste kolla upp det, på något sätt..

Idag så ska jag inte göra något speciellt, funderar på att åka bort till Cubus och köpa nya jeans. Men vet inte om jag orkar. Så det blir nog att göra det imorgon! :)
Och imorgon så ska jag åka till Nea och sova hos henne! Wiie, det var längesen nu. :) Så imorgon så blir det bara hemma mys med bästis.♥ Och på lördag blir det att gå på bio med henne, dock har vi inte bestämt vilken film ännu.. Men antar att det blir "Jag saknar dig". :)

Orkar inte sitta mer på datan idag. Vi hörs imorgon!



xoxo Fia.♥

P.S
Det kommer ett tidsinställt inlägg sen, så ni får uppdatering av mig endå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0