femtondefebruaritvåtusentolv.

Är jätte trött idag, varit en lång o stressad dag för min del. Hoppas eran har varit bättre!
Vaknade imorse och jag och Johan käkade sen snaggade jag honom. Sen åkte jag och hämtade Bentley på dagis sen var det bara att byta om och bege sig mot stallet och provrida underbara Lukas. Gick jättebra! Så på onsdag blire att rida tillsammans med Olivia :) blir antagligen rida ut eftersom det ska vara hopptävling i manegen. Så skönt att få börja rida igen. Ingenting ska stoppa en ellerhur? Inte ens horungar!
Men ska gå och lägga mig är så sjuuuukt trött! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att du har börjat rida igen!! =)

Du måste komma å hälsa på mig å Bonnie snart!! :)

2012-02-22 @ 21:53:08
URL: http://extendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0