En snabbis ba!

Drar helgen en snabbis ba. Fredag Johan och jag hade det ba mys hos mig och tog vara på kärleken.
Lördag drog på fest typ vid kungälv.
Söndag åkte hem efter att sovit hos Robban. Ba deg och sen åkte jag till Johan och hämta laddare för jag glömt min hos Robban= va hemma sent gick och la mig sov som en girs.
Dagen spenderades i skolan, sen gymmet sen till Johan och myste och kollade Peter Pan grät som vanligt när pappan och barnen kramas. Känns som varje gång jag träffade pappa så ja, jag får fälla ett par tårar!
Fick även min targus gjord idag.
för er som inte vet vad tragus är
|
|
v

Kommentarer
Postat av: hani

du är söt linnea!

ladda upp mer bilder, kamera,mobil och cam!!<3

2012-03-19 @ 22:11:42
URL: http://haniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0