L.A

Har precis tagit en härlig varm dusch. Så nu ska jag lägga mig och glo på första avsnittet av lyckan i L.A som jag missade förra gången. Sen blire att kolla andra avsnittet klockan nio ikväll. Den verkar kanon så hoppas den är det nu också.
Kyss på er <3

"Orsaken till att det är lite bilder är för att jag typ inte plattar mitt hår längre ska försöka hålla det friskt till sommaren, sminkar mig typ inte heller. *stolt*
trivs inte men det är värt det. Har 100 ggr så mycket mindre finnar och skit. visst finns dom men inte så som innan. tips till er med smink! vänj er utan innan det redan är sommar! Men som sagt trivs inte i de så blir lite bilder osv.."
ny duschad o sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0