Your love is better than ice cream.

Men tja söta. Hoppas allt är finfint med er! :) Min dag har bara varit bättre än underbar!
Den börja med att jag vaknade upp breve min älskling och kysstes med honom. Sen blev jag och Olivia körda till praktiken. Och snabbt kom solen och värmde upp ordentligt. Vi fick vara hos dom mysiga lammen och fåren och gosa med dom hehe ^^
Ah sen lalala dagen gick vi åt lunchen & drack massa kaffe i solen, så sjuuuuuktligt härligt. Liksom bara haft t-shirt på mig! Wonderful.
Sen kom jag hem och mamma slår på datorn och beställer flygbiljetter till Gran Canaria!
Så nu är dom beställda. Blir en månad där nere med mamii och älsklingen.
Vi åker lite innan båda har slutat men vad spelar det för roll liksom. Var så gött sist så det äre värt.
Men i Juni drar vi! :D
Ska lägga mig nu faktiskt blir att vara på gymmet innan tio imorgon sen sisjön antagligen och mysa med vovven <3
Från i onsdags.
Från i torsdags. + tröja, skinnjacka & svarta väskan åvanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0